Ferrarinin pistlerdeki tecrübesini yola aktarımının bir göstergesi olan bu araç sadece performans için üretildiğinden üzerinde hiç bir donanım bulunmamaktadır.Bence sadelik ve aşırı beslemeli V8 motor bu aracın çekiciliği için fazlasıyla yetmiş.
F40 1987 yılında Ferrari'nin 40. yıl dönümü için üretilmiştir.
Tasarımcı | Pininfarina | |
Üretim Adedi | 1311 | |
Dingil Mesafesi | 2450 mm | |
Ön İz Genişliği | 1595 mm | |
Arka İz Genişliği | 1610 mm | |
Uzunluk | 4430 mm | |
Genişlik | 1989 mm | |
Yükseklik | 1130 mm | |
Yerden Yükseklik | 318 mm | |
Ağırlık | 1100 kg | |
Yakıt Kapasitesi | 120 litre | |
Motor Konumu | Orta | |
Motor Yerleşimi | Uzunlamasına | |
Soğutma | Su | |
Motor Tipi | DOHC | |
Silindir Sayısı ve Yerleşimi | V-8 | |
Silindir Başına Subap Sayısı | 4 | |
Motor Hacmi | 2936 cc | |
Sıkıştırma Oranı | 7,7 : 1 | |
Hava Besleme Türü | Turbo | |
Maksimum Güç | 472 HP (352 kW) | |
Maksimum Güç Devri | 7000 d/d | |
Maksimum Tork | 575 N.m | |
Maksimum Tork Devri | 4000 d/d | |
Maksimum Güç Devrinde Tork | 480 N.m (7000 d/d) | |
Güç / Ağırlık | 429 HP/ton | |
Güç / Motor Hacmi |
161 HP/litre
| |
0 - 100 km/h | 4,1 s | |
0 - 160 km/h | 7,8 s | |
Son Hız | 324 km/h | |
Şanzıman | 5 İleri Manuel | |
Aktarma | Arkadan İtiş | |
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder